Ti xamais me amarás

Publicado: 17 mayo, 2008 en De sentimientos, Relatos
Etiquetas:, ,
Máis me vale facerme á idea pronto, máis me vale, antes de que sufra máis, antes de que a miña ilusión léveme a darme un gran batacazo, antes de que rache de novo meu corazón en miles de pequenos anacos e que me custe recompolo moito e moito tempo.Ti xamais me amarás, debín darme conta hai moito tempo, debín facer caso das túas verbas, dos consellos que me deron e non cegarme por esa paixón que me dominaba entón.

Por moito que o tente o noso é imposible, porque ti non queres e porque non está escrito. Tenteino durante máis dun ano pero era imposible, debinme dar conta. Por máis que te quixen iso non valeu para que ti me quixeras da mesma forma.

Deixáchesme ó final colgado e eu, parvo de min, sigo agardando atoparme contigo algún día de novo, a  pesar do que fixeches. Agardo algún día polo menos ter unha explicación pero ¿de que me valería? O noso era imposible, ti non me vas querer nunca.

¿Serei parvo por me ilusionar? ¿Son parvo por agardar o imposible?

¿Por que nunca?

Simplemente seino pero non quero admitilo.

Responder

